tisdag 1 mars 2011

Mormorsrutor.

Detta blev mer av en mormorsplätt, men hursomhelst!
Jag suger på att virka, helt ärligt, MEN jag vill göra en mormorsrutefilt vars tema blir Mitt år. Så en ruta om dagen, präglad av dagens humör och känslor.
Idag var jag grå och blue, men längst därinne är det rött och härligt trots allt...
Jag har för många projekt nu, så man får se hur det går, jag brukar ju ge upp på sånt här, och hinner jag inte en dag får jag väl virka i efterskott.
Hoppas jag får in knycken (för den där blev RUND) och får klart den iafl, det är ju så fint med mormorsrutor!

Me gusta hacer punto, me gustas tú!
cordy

2 kommentarer:

  1. Bra idé! Hur går det för dig? (Såg på Twitter att det strulade?)

    SvaraRadera
  2. Jodå, den blev rund, men jag förstod var det gått fel, så jag tror den andra kommer bli som den ska :D
    Såg nyss att Beatnikmönstret var gratis lyckan blev total ;)

    SvaraRadera