måndag 28 mars 2011

Back in town!

Har hälsat på min syster i helgen tillsammans med mamma och pappa, har inte träffat dem sen jul så det var supermysigt. Åkte till Linköping två timmar innan de skulle komma så jag kunde spana in garnaffärerna och hittade en grym som heter Garnnetto, gick dit med mamma på lördagen och handlade garn till Karin- och Brittamössan jag ska göra till henne; ett brunt nystan Drops Fabel, ett svart av densamma, ett nystan Fame Trend i limegrönt, turkos, brunt och gult och ett Drops Delight i blå toner. Kommer bli jättefint!
Bad även mamma ta ett kort på mig i Brittamössan så ni får se hur den snyggingen (fick beröm för den på garnaffären!) sitter på mig.
Så där har vi det... Hursom, lägger upp bilder på mammas garn sen, är lite busy med annat just nu. Linnet jag skulle sticka i helgen blev det inte ens första resåren på, glömde helt att sticka... Tokigt. Har iallafall bestämt mig, med hjälp av mamma, för vilken färg jag ska sticka upp herrkoftan i. Det blir Rio
och så får jag spara Elephant's Daydream till nångång nästa år!


Vi hörs,

cordy

1 kommentar: