onsdag 30 mars 2011

Heavens above.

Heavens above leder stort, spännande att se, det är en av mina favoriter till den här klänningen faktiskt.

Prövade klänningen jag ska ha på min väns bröllop och insåg att vintageboleron i rosa inte kommer passa så grymt som jag trodde och funderar på om jag istället ska beställa Whirley fig och sticka en Emelie? SJÄLVKLART ska jag göra den andra till den andra klänningen också, meeen... Vad tror ni? Jag tror det kan bli himmelskt sött :-)

Just nu stickar jag som en tok på linnet Maj, den grå Karinmössan och Paintbox-tröjan så jag så snart som möjligt kan beställa mitt Rio-garn och göra herrkoftan. Och sen Emeliesarna. Eeek.

POK,
cordy

1 kommentar:

  1. Jag tycker whirley fig! Kanske mest för att jag själv vill sticka en i den färgen. Och det passar väl utmärkt till en rödovitrandig klänning?

    Shachenmayrgarn köper jag i en garnaffär i Madrid, så mer än så kan jag tyvärr inte hjälpa dig. Men det borde ju finnas i Sverige tycker jag?

    SvaraRadera