måndag 7 mars 2011

Bilder på posten.

Jag fick post idag! :-D Allt jag beställt kom och fyllde mitt postfack, härligt värre! Domiknitrix Whip your knitting into shape (Så nu kan jag göra mohawkmössor till mina kusinbarn som jag lovat!), mössan Britta och Debbie Bliss från förra våren och sommaren. Höstnumret var roligare, men visst finns det stickbara saker här med!
Resten av garnet till min tröja kom också! Tyvärr så gjorde jag inte som jag tänkte först och skrev in i beställningen att jag ville att rosa skulle vara den dominerande färgen för jag tänkte, dumt nog, att den här färgen var nog inte så annorlunda (annars brukar färgerna kunna skilja sig rätt rejält) MEN det var den visst. Öppnade paketet och möttes av en massa blått! Turligt nog har jag kvar lite av det rosa, så jag varvar lite i början. Men än så länge är det inte en så stor skillnad, så den blir nog inte så abrupt som jag först trodde.

Och som man ser på den sista bilden är det ett parti med mycket grönt och blått i slutet så det flyter nog ihop rätt bra ändå...
Mysig tröja kommer det bli hur det än går! :-)

Besos,
cordy

1 kommentar:

  1. Jag ramlade över en sida där man kan sticka små hundar :) (Alltså, inte med våld utan med tyg såklart) Tänkte på dig --> http://thecraftsdept.marthastewart.com/2011/02/best-in-show.html

    Ha de bra, Sanna C

    SvaraRadera