fredag 18 mars 2011

Apor.

Jag gillar att göra apor. Jag gör dem inte så ofta dock. Har gjort en till Palle, en till Ida och en till mina arbetskamrater. Tänkte visa de två första, den sista har jag inget riktigt bra kort på.
Har inget mönster på dessa, de improviserades fram, men visst är de söta? :-)

Den sista var blå med en grå tröja med ordet Multiskapa på. Jag tyckte det var roligt därför att det var en knapp vi var tvungen att trycka på varje gång man ändrade en order...och det innehåller ordet apa. Min humor...oslagbar.

Vad annat är nytt? Har påbörjat min Brittamössa, kommer en bild så fort jag är klar med första blomraden, är hittills halvvägs. Beställde även garn till ett linne jag tänkte sticka ihop nästa helg, Drops Muskat kornblått och vitt. Kommer bli mumsigt värre till sommaren med solbrännan jag planerat att skaffa. Och rött läppstift. Aaah... Är det snyggt kanske det blir ett rödvitt också. Nåt ska man ju ha att segla i...

Kramar,
cordy

1 kommentar:

  1. Du är så duktig Malin så att det är sinnessjukt! Fixa en hemsida och gör beställningar så har du hyran betald framöver tror jag :) Stor kram till dig.

    SvaraRadera