onsdag 16 mars 2011

90 besök?!

Gick in tidigare idag och kollade min statcounter och insåg, smått chockad, att jag fått 71 besök! Sist jag tittade var siffran uppe i 91, och minst två är jag, men goddamn!
Nu kanske ni tycker jag överdriver min glädje lite, men så många besökare på en dag har jag aldrig haft på nån blogg! Det gör mig lite nyfiken på vilka det är som läser, eftersom det sällan kommer kommentarer, så snälla, droppa en kommentar också om ni vill bidra till min besökaryra ;-)

Invigde boleron idag på spansklektionen, så här såg det ut innan jag gick hemifrån:
Blev riktigt fint med min sjal från Indien tycker jag!

Har även fortsatt på Karin Kurbitz, som trots att jag dabbat mig på minskningen blir riktigt fin, har hopp om både min Brittamössa och kommande Karinmössor! Det är ju ett så roligt mönster...

Det var min lilla update för idag, ska fortsätta på Karinmössan och förhoppningsvis bli klar imorgon!
Glöm inte att kommentera om ni läser så jag får se vad ni är för några :-)

Pussar,
cordy

2 kommentarer:

  1. Hej, jag har ju som du vet varit här. Och, jag kollade nog 5 ggr igår på din fina bolero och vad boken heter. :)/Sanna

    SvaraRadera
  2. Jag läser också:

    kram becca

    SvaraRadera