torsdag 31 mars 2011

Bebiskofta.

Det ringde just en vän och sa: Du jag tänkte köpa garn idag, men jag visste inte vad du ville ha... Jag sa glatt: Det fixar jag!
Det ska nämligen stickas till en liten bäbis, och jag har ju redan spanat in och fixat mönstret till denna goding (här uppstickad av Clara Falk) så jag sa: Oh, jag vet en kofta! Hon svarade: Oj, är du så avancerad?
Yes box!
Så nu får jag börja pilla med koftor till höger och vänster, kul! Jobbar på att få klar stickningarna jag har igång nu, två av fyra borde jag kunna få klart nästa vecka, då jag även ska beställa garn till min kofta och mönstret till Emelie. So busy busy. Får se hur det går, jag tänker göra en to-do-list...

Nu till en annan sak: Min Firefox vägrar fungera som den ska och hänger sig bara sen jag uppdaterade, och min Internet Explorer lägger in blogginläggen så att texten bara är en enda klump. Kan någon hjälpa mig? Jag blir tvungen att blogga på Firefoxen och göra allt annat på Explorern...Hilfe!

Besos,
cordy

1 kommentar:

  1. Vilken fin kofta! Själv funderar jag på om den här tröjan (http://www.garnstudio.com/lang/se/visoppskrift.php?d_nr=b14&d_id=13&lang=se) ska bli mitt nästa projekt (också till min kommande systerson/systerdotter, som med sockarna jag börjat med :) eller också gör jag något mer som är mindre före den :P Kanske ett par små små vantar :)

    SvaraRadera