söndag 27 februari 2011

Tefrossa&min nya bok.

Fick tips om denna onlinebutik då jag letade efter tefilter för engångsbruk så jag slipper så mycket bös i mitt te, och har länkat till dem här bredvid!
Om man länkar får man 10% rabatt på sina köp, så gillar ni te är det ett tips! :-)

Har kommit lite längre på Karinmössan idag, det ser riktigt fint ut och är ett roligt mönster att sticka! Den blir nog tight, men det verkar som att jag kommer kunna ha den på mig iafl! Håll tummen ;-)
Hittade denna bok på rean idag:
Såg den i Göteborg i julas, men då var jag inte säker på saken, det var mycket virkat och jag var inte helt hundra på en del av plaggen, så jag sa: finns det tre eller fler mönster jag gillar så köper jag den.
Och det gjorde det! Bland annat en sjukt häftig kofta och ett somrigt linne...Oh I like!
Virkning är ju inte min grej, men sen tyckte jag bäst om de stickade grejerna också så...wtf.

Puss,
cordy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar