onsdag 9 februari 2011

Tack för inspirationen!

Jag vet inte om jag nämnt det, men en av anledningarna till att jag startade den här bloggen är för att när jag började utvecklas i min stickning ramlade på en hel hög fantastiska bloggar och sidor, och de fantastiska människorna som skrev i dem. Temat för dem alla är förstås stickning och handarbete, och jag tänkte:
Vad kul om jag kan vara en av dem, och vem vet, kanske kan jag hjälpa till eller inspirera, även om jag inte är en karatestickare?

De senaste av dessa fantastiska jag ramlat på är twitterjuntan! Man twittrar helt enkelt om sina projekt och märker tweetsen med hashtagen #twitterjunta. Tydligen kallas stickarna på twitter för twitterknitters. Jag älskar't!
Har numer en hel hög med likasinnade på min following- och followerslista. Finns det nåt bättre?

Så, om jag inte sagt det än:
Tack alla ni som inspirerar, aldrig tvekar med att sträcka ut en hjälpande hand och alltid har tips&tricks till övers för oss som helt enkelt inte kommit på dem en!
Ni är grymma!

Keep knitting,
cordy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar