onsdag 16 februari 2011

Jag har unnat mig.

Jag har unnat mig själv en liten present från Nysta:
Mönstret till denna vackra mössa av Johanne Ländin!
Jag blev kär i henne mönster från start, och tänker att när jag är färdig med alla mina planerade tröjor så ska jag ge mig själv en riktig utmaning! Jag gissar på att jag kommer svära mycket, men vem vill inte ha en så fin mössa?
Och det kommer bli kul att shoppa garn till den, för möjligheterna är ju oändliga! Är även sugen på några av hennes vantar, och mamma sa direkt att hon ville ha vanten Britta (vi tyckte det var fint eftersom mormor hette Britta) i petrol och beige, så vi får väl se...
Hemstickat - förgyller vintern.

Puss,
cordy

1 kommentar:

  1. Jag älskade också vantarna! :) Du får starta en liten shop här så man kan beställa av dig ;)
    pippi mönstret är ju också väldigt snyggt :)

    SvaraRadera