onsdag 23 februari 2011

Idag fick jag post.

Inte vilken post som helst, utan min beställning från nysta.se! Så nu har jag mönstret till Karin Kurbitsmössan, så imorgon ska jag handla garn så jag kan påbörja den snarast.
Rekommenderar nysta.se och kommer verkligen handla där igen, för det första därför att Johanne Ländin som gjort mössmönstret har sjukt många andra fina mönster där och för det andra därför att de har bra service.
Det hade blivit lite sull med min beställning, så hon skickade med en garntidning på köpet. Jag älskar sånt, för det visar att de bryr sig om sina kunder, och sånt gör mig alltid löjligt glad. Ett trevligt bemötande, hjälp när man ber om det eller dylikt. Det är viktigt.
Bläddrade i tidningen och tittade på alla modeller i dessa fräcka stickade plagg och tänkte: Ååååh vad fint! Synd att det inte finns några mönster... Men när jag kommer fram till slutet så FINNS ALLA MÖNSTER DÄR! Lycka. Jag kommer sticka ihjäl mig. Finns två koftor redan som jag vill sticka, får nog bli framåt våren/sommaren, de blir väl klara lagom till hösten, haha...

I övrigt så är jag NÄSTAN klar med andra ärmen på den gröna tröjan och dödskalletröjan ligger och blänger på mig, anklagande med tomma ögonhålor...goddamnit. Jag måste sticka klart den.
Tror dock den kommer bli lite tight också. Verkar som om jag fått för mig att jag är liten och nätt...hm.

Besos,
cordy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar