lördag 27 augusti 2011

Äntligen update!



Var för länge sen jag bloggade här, men det har varit mycket att göra de senaste månaderna!



Emeliekoftan ligger på is så länge, men mammas Brittamössa blev klar för ca en månad sen, så här ser den ut:





Ska se om jag kan få mamma att posa i den sen... Ska börja med hennes Karinmössa om några veckor, men just nu så stickar jag en tröja efter Claras Alexmönster (med lite ändringar) i det grå Fabelgarnet som mina P6flickor gav mig när jag flyttade från Växjö, så förhoppningsvis är den klar om nån vecka, jag tror den blir snygg nämligen...


Annars ska jag börja med pojkarnas mohawkmössor också, men jag är inte hundra nöjd med garnaffären här i min nya stad, så det blir nog en tur till grannstaden nån helg för lite shopping...


Kärlek,
cordy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar