torsdag 21 april 2011

Bäbiskoftan.

Nu var det länge sen jag bloggade, men det är därför att den ena webbläsaren gör att texten blir en enda klump och den andra funkar knappt alls, men nu måste jag ju bara visa vad jag gjort klart:
Bäbiskoftan till en superfin liten tjej jag varit och hållt idag! Hon knep mitt hjärta rejält, och självklart ska hon ha hemstickat.
Mönstret heter Little Coffee Bean av Elizabeth Smith. Jag skulle ha gröna knappar på koftan, men det visade sig att dem hade jag glömt kvar när jag åkte så igår fick jag köpa knappar, och turligt nog blev det nyckelpigor, visade sig att jag var helt rätt ute när jag från början tänkte köpa röda knappar.
Väldigt nöjd! Imorgon ska jag fixa så att hon får den snart också :-)

I övrigt har jag beställt Whirley Fig till min första Emelie, och stickar på mössor till höger och vänster.

Glad påsk, och sticka på!
cordy

2 kommentarer:

  1. Klart du är nöjd! Den är ju superfin!Knapparna är ju så söta.

    SvaraRadera